Dva projekta među finalistima za PR nagrade

/ / Preuzeta vest

Na Konkurs za 16. dodelu Godišnje nagrade Društva Srbije za odnose s javnošću „PRiZnanje 2013.“ RNIDS je prijavio dva svoja PR projekta iz prethodne godine i oba su se našla u užem izboru od tri finalista u svojim kategorijama. Tradicionalni svečani PRijem povodom dodele „PRiZnanja 2013.“ najbolјima u PR struci u Srbiji održan je 6. juna.

Projekat „Kampanja za popularizaciju .СРБ domena“ bio je među finalistima u kategoriji „PR komunikacija u integrisanim kampanjama“. Kampanju RNIDS-a realizovali su: Predrag Milićević kao vođa projekta, kreativni direktor Lazar Bošković (AgitPROP), art direktor Dušan Vojnov (Orange studio), kopirajteri Mladen Vujović (Orange studio) i Lazar Bošković, zatim Dragana Pešić – Lević (Blink) zadužena za komunikaciju sa medijima i Miloje Sekulić (Internet agencija) zadužen za online PR.

Projekat „Teslina vizija Interneta“ našao se među finalistima u kategoriji „Komunikacije u neprofitnom sektoru“. Autor i vođa projekta „Teslina vizija Interneta“ je Lazar Bošković, dizajner Dušan Vojnov (Orange studio), Dragana Pešić – Lević (Blink) bila je zadužena za komunikaciju sa medijima, a kompletnu produkcionu i kreativnu podršku pružio je Nebojša Babić učešćem svoje agencije „Orange studio“ i Galerije „Ozon“. Podršku projektu je pružio i Muzej Nikole Tesle.

(PREUZETO SA www.rnids.rs)