Forum komunikacionih lidera „Izazov 2015“

Forum komunikacionih lidera „Izazov 2015“

Prvi regionalni Forum komunikacionih lidera "Izazov 2015" održan je 25. i 26. februara, u Hotelu "Radisson Blu Old Mill", u Beogradu. Prisustvovalo je više od 150 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz Srbije i regiona, iz 42 agencije i 38 kompanija, u organizaciji portala "Marketing mreža".

Ideja Foruma je da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i kompanija. Svoje studije slučaja agencijama predstavile su kompanije: Toyota Adria, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnog internet domena Srbije.

O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govorili su predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme Foruma bili su i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac.

Drugog dana Foruma "Izazov 2015" RNIDS je održao radionicu za zainteresovane kompanije i agencije na temu "Brendiranje na Internetu - čemu to služi (i zašto se ne primenjuje)?". Predrag Milićević i Lazar Bošković su u otvorenom razgovoru sa kolegama razmotrili adekvatnu upotrebu internet domena pri brendiranju kompanija i proizvoda ili usluga, kad se koji domen koristi i zašto, i koje su najčešće greške.

(PREUZETO SA www.marketingmreza.rs)