Kampanja „Moj posao, moj domen“

Integrisana kampanja: mikro sajt, video testimonijali, radio i TV spot, internet i OOH oglašavanje, edukativni materijali, intervjui, autorski tekstovi

Kampanja „Moj posao, moj domen“

Često se govori o preduzetnicima i Internetu, ali su to najčešće upravo preduzetnici koji su i odabrali poslove bazirane na Internetu. Šta se dešava sa onima koji se bave tradicionalnim zanimanjima koja su postojala i pre Interneta?

U jesenjoj promotivno-edukativnoj kampanji „Moj posao, moj domen“, Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) kroz testimonijale upravo prezentuje takve male firme koje imaju uspešan nastup na Internetu, iako se bave poslovima koji nisu direktno vezani za online poslovanje. Cilj kampanje je da pokaže promotivne mogućnosti Interneta i za male, lokalne firme, koje većinom i danas ne koriste sve prednosti savremenih komunikacionih tehnologija. Pored testimonijala, kampanja je bazirana i na content marketingu, kroz edukativne sadržaje o dobroj praksi internet prisustva.

Mali privrednici iz Srbije, uspešni u svom poslu, ali i u svom nastupu na Internetu, bili su najpre tokom proleća pozvani da se prijave na Konkurs „Pravi primeri internet prisustva“, koji je RNIDS organizovao povodom 10 godina svog rada. Kao finalisti Konkursa, odabrane su dve preduzetnice koje su iskoristile činjenicu da se za internet sajtove namenjene lokalnom, srpskom tržištu, u rezultatima pretrage daje prednost sajtovima na nacionalnom .RS internet domenu. Prisustvom na svojim online lokacijama njih dve daju pravi primer kako se koristi Internet u poslovne svrhe i za male biznise, čak iako se bave u potpunosti offline poslovima. Svoja iskustva iz prakse njih dve iznose kroz video testimonijale i mini intervjue na adresi naravno.rs.

Autori kampanje su Lazar Bošković (AgitPROP), kreativni direktor, i Miodrag Veselinović (Metropolis), kao art direktor. Za odnose s medijima zadužena je Dragana Pešić – Lević (Blink), video produkciju je radila TAG media, fotografije FVS, a ispred RNIDS-a kampanju vode Predrag Milićević i Jelena Ožegović. Integrisana kampanja „Moj posao, moj domen“ sastoji se od mikro sajta, video testimonijala, radio i TV spota, internet oglašavanja, out-of-home oglašavanja, edukativnih materijala, intervjua, autorskih tekstova za stručne časopise i drugih sadržaja.