„Лазарски речник“ у антологији „Сведочанства о једном времену“

У антологији српског маркетинга „Сведочанства о једном времену“, међу 88 домаћих и регионалних маркетиншких посленика, налази се и Лазар Бошковић.
„Лазарски речник“ у антологији „Сведочанства о једном времену“

У Свечаној сали Београдског сајма, 24. јула је одржана прва у низу промоција антологије српског маркетинга „Сведочанства о једном времену – о свету маркетинга некада и сада“.

Публикација има 604 стране и садржи ауторске прилоге 88 домаћих и регионалних маркетиншких посленика. Текстови говоре о развоју тржишних комуникација и личним освртима на дугогодишње каријере у тој области. Међу њима је и текст Лазара Бошковића, креативног директора агенције „АгитПРОП“, а под називом „Лазарски речник“.

Антологија је настала је по идеји Жозефа Лончара, који је и уредник овог издања, као специјалног броја часописа „Табу“.

ПРЕУЗМИТЕ: