Reference – klijenti, iskustvo, nagrade

Reference u bilo kom ozbiljnom poslu znače najmanje sledeće tri stvari:

Agencija AgitPROP ima sve to (i još ponešto), iako spada među male agencije u srpskom komunikacionom biznisu.

Klijenti koje poznajete, projekti koji traju

Tokom više od 25 godina postojanja, agencija AgitPROP je često radila za firme i institucije koje u svom nazivu imaju reč „Srbija“, što znači da su na vrhu u svojoj delatnosti na nacionalnom nivou, kao i za kompanije koje su, u tom trenutku, bile najveće u svojoj oblasti. Spisak izgleda ovako:

  • nacionalne institucije (Radio-televizija Srbije, predsednik Republike Srbije, Turistička organizacija Srbije, Registar nacionalnog internet domena Srbije, Udruženje likovnih umetnika primenjenih umetnosti i dizajnera Srbije)
  • najveća kompanija (NIS)
  • najveći grad (Grad Beograd)
  • najveći autoprevoznik (Lasta)
  • najveća fabrika autobusa (Ikarbus)
  • najveći internet provajder (EUnet)
  • najveća internet konferencija (DIDS)
  • najveći računarski časopis (PC press)

Mnogi od projekata realizovanih za njih žive i nakon mnogo godina od trenutka u kojem su stvoreni, u istovetnom ili nešto osveženom obliku. Ali suština tih projekata - koncept i sadržaj, ostali su očuvani. Tako su, na primer, i dan-danas dostupni internet sadržaji koje AgitPROP kreirao za svoje klijente tokom više od dve decenije internet produkcije, samo im je izmenjen CMS i dizajn.

Danas je AgitPROP specijalizovan za 3 delatnosti:

Priznanja za životno delo

Nakon tridesetak nagrada za projekte u oblasti marketinga, Public Relationsa, Interneta i medija, tokom 2018. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, dobio je i dva značajna strukovna priznanja vezana za njegov ukupan doprinos za srpski Public Relations i marketing.

Najpre mu je Društvo Srbije za odnose s javnošću, na 21. dodeli godišnjih nagrada PRiZnanje 2018, dodelilo specijalnu nagradu „Srđan Đurić“. To je nagrada za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koju nacionalno PR udruženje dodelјuje kao posebno priznanje profesionalcima iz svih oblasti odnosa s javnošću i komunikacija.

Potom se Lazar Bošković našao u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika. Antologija je nastala je po ideji i po izboru Žozefa Lončara, koji je i urednik ovog izdanja, kao specijalnog broja časopisa „Tabu“.

Najznačajniji marketing poslovi:

Najznačajniji Public Relations poslovi:

Najznačajniji internet poslovi:


Zanima vas sve ovo šire?
Zakažite prezentaciju naših usluga!