Marketing: Content kroz Omnichannel i PESO medije

Marketing: Content kroz Omnichannel i PESO medije

Marketing je reč koju mnogi često pogrešno koriste i svode ga samo na oglašavanje. Šta je sve zaista marketing, od čega se sastoji, kako se to sve danas radi…

Marketing je poslovni proces u kome kompanije/organizacije i pojedinci kao kupci dobijaju ono što im je potrebno, žele ili im se nametne potreba da žele, kroz stvaranje i razmenu proizvoda i usluga za vrednost koju je moguće ostvariti na tržištu.

Detaljnije o marketingu imate u tekstu Braća po razlikama: Marketing i Public Relations. A na ovoj strani najbitnije je da razjasnimo da je oglašavanje (advertising) samo deo marketinga, tačnije tek deo promocije, kao jednog od sedam elemenata marketinškog miksa (7P – Product, Price, Place, Promotion, People, Process, Physical). Oglašavanje je objavlјivanje plaćenih oglasnih poruka u bilo kom obliku, na bilo koji način i preko bilo kog kanala za prenošenje tih poruka (plaćeni mediji).

Međutim, u današnjem svetu digitalne transformacije i integrisane PESO komunikacije, kompanije imaju i sopstvene medije, a koriste i deljene i zaslužene medije. Sve te tri vrste PESO medija imaju bitne prednosti u odnosu na plaćene medije (od cene do poverenja).

Agencija AgitPROP je posebno posvećena modelu marketinških aktivnosti koji klijentima donosi benefite koordinisanim prisustvom kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima.


Tradicionalni, digitalni i online marketing

Današnji marketing je često nerazmrsivo preplitanje tradicionalnog i digitalnog marketinga. Ono što se često previđa je da digitalni marketing postoji i u oflajn svetu, to jest i izvan interneta, jer postoje i digitalna promotivna sredstva kojima nije neophodno da budu onlajn.

Online marketing, koji se naziva i Internet marketing ili Web marketing, deo je digitalnog marketinga, a ne sinonim za njega. Detaljno o tome pročitajte u tekstu Digitalni marketing nije samo Online marketing.

A o Strategiji marketinga i Strategiji digitalnog marketinga čitajte na Strategija – osnova ozbiljnog marketinga, PR-a i internet nastupa.


Koji marketing vam je potrebniji: tradicionalni ili digitalni? Javite se!


Primeri radova naše marketinške agencije

Katalog za WouuERP

koncept i tekst promotivnog kataloga za poslovni softver

Mini Knjiga grafičkih standarda – Unicom

dizajn osnova vizuelnog identiteta za grupu kompanija

Koncept, sadržaj i konsalting za digitalnu reljefnu štampu

idejni projekat, sisetm naziva, slogani, tekstovi, veb-sajt…

4K – Koncept kontinuirane kontent komunikacije

studija slučaja jednog od prvih primera omnichannel marketinga u Srbiji

Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski)

nagrađeni Content + Omnichannel marketing: knjiga, digitalna publikacija i veb-sajt


Potreban vam je koncept, sadržaj, dizajn, konsalting…? Javite se!


Bitni sastojci savremenog marketinga

Content marketing

marketing sadržajem je kreiranje i distribucija korisnog i relevantnog sadržaja za jasno definisanu publiku

Omnichannel marketing – kanali i trendovi

integrisani rad svih kanala obraćanja kupcu daje neprekidno i dosledno potrošačko iskustvo

Integrisana PESO komunikacija: 4xPP za sve kanale i medije

koordinisano prisustvo kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima

Strategija marketinga, PR-a i internet nastupa

sadržaj i cene izrade kreativnih i komunikcaionih strategija

Brend, zaštićeni znak, domen

skoro sve o bitnim elementima poslovne i intelektualne svojine

Email marketing na profi, zakonit i NEspam način

kako se pristojno i legalno masovnu šalju poruke e-pošte


Koji marketing vam je potrebniji: tradicionalni ili digitalni? Javite se!


Lazar Bošković u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“

AgitPROP je jedna od dugovečnijih marketinških agencija u Srbiji, jer je nastala još 1993. Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije, našao se u antologiji srpskog marketinga „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, među 88 domaćih i regionalnih marketinških poslenika.

Agencija je osvojila nekoliko priznanja UEPS-a za marketing poslove, a tokom 30 godina postojanja najveći klijenti bili su: Grad Beograd, RNIDS, EUnet, Radio Index, Ikarbus, Lasta, Delta sport, Perihard, Turistička organizacija Beograda, JKP “Infostan”, GO Zvezdara, GO Voždovac.

Pogledajte četvrt veka agencije AgitPROP u 25 slika i priča. Biće vam jasno da content marketing u Srbiji ne postoji od juče, kao i zašto je AgitPROP specijalizovan za kreiranje sadržaja koji traje.


Deo ponude marketinških agencijskih usluga

Kopirajter ili primenjena umetnost rečima

copywriting – početak kreativnosti u marketinškim projektima

5 problema koje rešava digitalni konsultant

znanje i iskustvo za pravilan nastup na internetu

Strategija digitalnog marketinga: moć 14 elemenata

koordinisano prisustvo kompanije u sopstvenim, plaćenim, deljenim i zasluženim medijima

Niste sigurni šta vam treba za poslovni internet nastup?

Svakako treba da angažujte savetnika za digitalnu komunikaciju koji će da za vaše poslovne potrebe osmisli potrebne planove i/ili strategiju.

Marketinški koncepti i sadržaji:

Idejni projekti promotivnih kampanja:

  • SWOT analiza
  • Analiza ciljnih grupa
  • Promotivni ciljevi reklamne kampanje
  • Kreativna strategija
  • Komunikacijska platforma
  • Terminski i finansijski plan
  • Media plan (oglašavanje)

Kreiranje vizuelnog identiteta:

Marketing konsalting:


Zanima vas sve ovo šire?
Zakažite prezentaciju naših usluga!