Blog

28. januar 2018.
Svekanalni marketing (Omnichannel marketing) mogao bi da se definiše kao strateški marketinški pristup koji koordinisanim i integrisanim radom svih kanala obraćanja kupcu, obezbeđuje neprekidno i...
20. novembar 2017.
Malo je domaćih agencija i pojedinaca koji su u internet biznisu od prvih početaka Interneta u Srbiji, pre dvadesetak godina. Da bi vas neko iskusno savetovao...
05. novembar 2017.
Na početku svega beše kopirajter. Mislim, na početku svega kreativnog, a što u sebi sadrži i neke reči. Kopirajting je samo reč... - i ništa...
25. avgust 2017.
Pisana komunikacija je osnovni način obraćanja u poslovanju, od kratkih poruka e-pošte do obimnih kataloga proizvoda i usluga. To je ono prvo što klijenti dobijaju...
09. mart 2017.
Pretraživačka internet mašinerija... sveprisutni pomagač i usmerivač naših svakodnevnih životnih odluka, koji mnogi, nimalo slučajno, poistovećuju sa Guglom. Kako pretraživačka mašinerija funkcioniše ispod haube, možemo...
06. decembar 2016.
Šta sve možeš sa sadržajem kada je dobar? Pa da ga ponoviš, naravno! Ovo se ne odnosi samo na to što se, izgleda, istorija (stalno)...