Lazarski rečnik

lazarski_recnik

Zidne novine Lazara Boškovića
Pojmovi (a i linkovi) koji objašnjavaju moj kopirajterski posao: „slaganje slova određenim redosledom“. Skoro 30 godina karijere kroz 30 slova...

AgitPROP

Provokativni naziv agencije, a ispostavilo se i mali test opšte kulture. Mogao bih da tvrdim i da sam deo svetskog lanca, jer agencije sa tim nazivom postoje i u Velikoj Britaniji, SAD, Bugarskoj...

www.agitprop.rs

Beograd

Skoro sve što sam kreirao za Grad Beograd dobilo je strukovna priznanja. Mnogi od tih radova su bili pionirski poduhvati u tom trenutku. A neki i danas služe Beograđanima.

www.agitprop.rs/tag/beograd/

Content

Što bi Englezi rekli - sadržaj. Jedina stvar koju mašine nikada neće moći da proizvedu je originalni i smisleni sadržaj!

www.agitprop.rs/tag/sadrzaj/

Činjenice

Skoro 30 godina radnog iskustva kao novinar, scenarista i satiričar, oko 20 godina kao kopirajter, kreativni direktor i publicista i 15 godina na projektima u oblasti Interneta.

www.media-marketing.com/intervju-dana/lazar-boskovic-kreativni-covek-iz-senke/

Ћирбастерс

Разбијање пет најчешћих заблуда о ћирилици на Интернету, кроз пројекат „Ћирбастерс“, у ком је све објашњено на начин који заблуђени одлично разумеју.

www.agitprop.rs/zablude-o-cirilici-na-internetu/

Digitalno

U savremenom govoru često se izjednačavaju pridevi nastali od pojmova „digital“ i „internet“. Objasnio sam zašto je internet prostor samo deo šireg digitalnog sveta.

www.linkedin.com/pulse/digitalni-ili-internet-identitet-lazar-boskovic/

Džungla

Iako je tehnički veoma uređen, Internet je sadržajno gledano jedna velika džungla, a korisnici se lako izgube u prašumi ključnih reči. Ako ih pravim rečima ne odvedete na željeno mesto...

www.agitprop.rs/kljucne-reci-kljuc-internet-komunikacije/

Đubre

Da, spam e-mail komunikacija je đubre, a spamovanje je ludom radovanje! Masovno slanje neželjenih poruka je nevaspitano i protivzakonito.

www.agitprop.rs/spameri-samo-smaraci-ili-sajber-kriminalci/

Efekti

U poslu koji je vezan za Internet, efekti kreativnosti lako mogu da se izmere. Kako to može da izgleda na primeru jedne neprofitne kampanje:

www.slideshare.net/LazarBoskovic/teslina-vizija-interneta-medijske-objave

Forma

Za kopirajtere je uvek bitnija sadržina od forme, a za dizajnere obrnuto. Ali i za internet sajtove je najbitniji sadržaj, koji ipak mora da bude u pravoj formi.

www.agitprop.rs/da-li-vam-je-sadrzaj-web-sajta-u-formi/

Google

Kako da se (pro)nađete na prvoj strani Gugla, sa rezultatima koji vode na vaše sajtove? A da li znate da su rezultati različiti za pretragu iz neke druge zemlje ili sa drugačije podešenog računara?

www.google.rs/search?q="lazar+boskovic"/

Humor

Ozbiljan sadržaj bez zdrave doze humora je dosadan. Recimo, kako zanimljivo može da se ispriča (tačnije, otpeva) priča da su Google i Facebook najveće špijunske alatke na svetu...

www.youtube.com/watch?v=nFRyRDV2GNQ

Internet

Kada sam 1996. postao korisnik Interneta, nisam mogao da pretpostavim da ću 20 godina kasnije da napišem scenario i produciram dokumentarnu TV emisiju o tim počecima, za RTS.

www.agitprop.rs/1-internet-3-domena-4-drzave/

Jezik

Verovatno nikada niste bili u Školi domaćih jezika? Nisam ni ja, ali neki izgleda misle da ona ipak treba da postoji...

www.youtube.com/watch?v=qFUrVWYc8Jw

Konsalting

Postoje oblasti gde te decenije iskustva i složenost kreativnih projekata same dovedu u poziciju konsultanta: radio produkcija, internet produkcija, javna uprava, turizam...

www.agitprop.rs/usluge/konsalting/

Lično

Sve što lično želim da kažem o svetu u kome živimo (a, bogami, svašta ima da se kaže), saopštavam bez ustezanja. Mnogi tako ne rade. Mnogi imaju razlog zašto ćute...

www.facebook.com/lazarboskovic.rs

Ljudi

Internet, to jest virtuelni svet, nije ni bolji ni gori od realnog sveta. U stvari, digitalni avatari savremenog čoveka su često samo mnogo očigledniji od njegove materijalne pojave.

www.linkedin.com/pulse/etika-na-internetu-u-svetu-i-srbiji-lazar-boskovic

Mediji

Radio – u svim ulogama: od saradnika do suvlasnika. Televizija: i kao scenarista i kao deo rukovodstva. Štampa: od satirične do računarske. Internet: od administratora do producenta.

www.lazarboskovic.com/mediji.html

Nagrade

Dobitnik sam tridesetak medijskih, marketing, PR i internet nagrada. Internet sajtovi iz AgitPROP produkcije redovno su nagrađivani na TOP 50 Web časopisa PC press.

www.agitprop.rs/reference/priznanja/

NjKV

Njegovo kraljevsko veličanstvo SADRŽAJ zaslužuje da se opet pomene u Lazarskom rečniku, jer je content marketing glavna zvezda savremenog oglašavanja.

www.agitprop.rs/izbor-radova/content-marketing-koristan-sadrzaj-zadovoljni-korisnici/

Odnosi

... s javnošću. Public Relations, takoreći. Društvo Srbije za odnose s javnošću je nacionalna organizacija u kojoj sam od 2013. član Saveta Upravnog odbora.

www.pr.org.rs

Publikacije

Korporativna izdanja u svim internim i eksternim oblicima: company profile, godišnji izveštaji, monografije, katalozi, prospekti, newsletter...

www.agitprop.rs/radovi/korporativna-izdanja/

Radio

Počeo krajem osamdesetih na Beogradu 202, kao mladunče u "Indexovom radio pozorištu". učio od majstora, a onda Radio Index, gde su valjda neki klinci nešto naučili od mene.

www.lazarboskovic.com/satira-gerila/indexovo-radio-pozoriste.html

Strategija

Ako kompanija već ima Strategiju komunikacije i Digitalnu strategiju, krajnje je vreme da poradi i na Strategiji internet prisustva.

www.agitprop.rs/sta-je-strategija-internet-prisustva/

Šerovanje

Stara srpska reč, koja znači „deljenje naokolo“. Trudim se da znanje i dobru praksu koja i drugima može nešto da znači, podelim na sve dostupne načine.

https://sr.wikipedia.org/wiki/Лазар_Бошковић

Tesla

Genije koji je pre više od 100 godina zamislio nešto što danas zovemo bežični Internet, mobilna telefonija i GPS, a što je prikazano u mom autorskom projektu „Teslina vizija Interneta“.

www.agitprop.rs/izbor-radova/multimedijalni-projekat-teslina-vizija-interneta/

UEPS

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije, poznatije kao UEPS, je nacionalna organizacija nas koji se bavimo marketingom i srodnim delatnostima. Od 2016. sam ponovo član Upravnog odbora.

www.ueps.org.rs/uprava-ueps-a/

Vodiči

Još kao student sam kreirao razne vodiče kroz Beograd, a kasnije sam na tome napravio i prve velike agencijske poslove. Moj zvanični turistički vodič kroz Beograd je dostupan svima:

www.slideshare.net/LazarBoskovic/upoznajte-beograd-turistiki-vodi

Znanje

Predavanja na temu kreiranja internet sadržaja imaju tu lepu osobinu da oduvek važe iste osnove, ali se SEO zahtevi stalno usložnjavaju.

www.agitprop.rs/reference/predavanja/

Život

Ovaj posao u komunikacijama vremenom postane način života. Od hobija nastaju novi oblici poslovnog angažmana. A neki klijenti postanu i prijatelji. I obrnuto.

www.agitprop.rs/o-agenciji/lazar-boskovic/


PREUZMITE: